Návrhy a výroba stavebnic leteckých modelů
Extra 330SC - 2,2m
Model německého akrobatického letounu vhodného k pohonu motorem 50-60 ccm. Schopný zalétat klasickou i 3d akrobacii. Celá konstrukce je podřízena dosažení co nejmenší hmotnosti při zachování maketových tvarů (přední část trupu vychází z oblého průžezu do čtverce jako u originálu). V trupu je příprava pro použití mufleru, případně je možné použít klasický "hrníček".
detail modelu »Sbach 342 - 2,2m
Model německého akrobatického letounu vhodného k pohonu motorem 50-60 ccm. Schopný zalétat klasickou i 3d akrobacii, oproti Extře o něco bytelnéjší (těžší) konstrukce.
detail modelu »Extra 330SC - 2,7m
Model německého akrobatického letounu vhodného k pohonu jednoválcem 80-90ccm nebo boxerem 100-120 ccm. Schopný zalétat klasickou i 3d akrobacii. Celá konstrukce je podřízena dosažení co nejmenší hmotnosti při zachování maketových tvarů (přední část trupu vychází z oblého průžezu do čtverce jako u originálu). K dispozici jsou přepážky pro uložení jednoho i dvou výfuků v trupu dle použitého motoru.
detail modelu »Pitts Challenger S3
Model známého akrobatického dvouplošníku. Curtis Pitts začal navrhovat jednosedadlový akrobatický dvojplošník v letech 1943-1944. Design byl průběžně zdokonalován, protože proto poprvé letěl v září 1944. Nicméně současný Pitts S2 stále zůstává velmi blízko původnímu konceptu a designu.
detail modelu »ASK-18 - 4m
Model německého větroně smíšené konstrukce. Předloha větroně má trubkový svařený trup (což u modelu značně snižuje pracnost) a zvyšuje rychlost stavby. Rozsyp umožňuje stavbu jak klasické varianty, tak i variantu s nástavci křídel. V trupu je příprava pro zabudování pohonného elektromotoru (pod snímatelnou laminátovou špicí, případně je možné zabudovat vlečný háček.
detail modelu »Zlín 50 LX
Model československého speciálního akrobatického letounu Zlín 50 LX. První let tohoto skutečného stroje byl podniknut v roce 1975. Konstrukce letounu je v kategorii dolnoplošníku s pevným podvozkem.
detail modelu »ASK-18 - 5,4m
Model německého větroně ze 70.let, jedná se o poslední větroň firmy Alexander Schleicher stavěný klasickou technologií. Předloha má trup svařený z ocelových trubek a dřevěné křídlo, čož zjednodušuje stavbu (při použití klasické dřevěné konstrukce).Trup je lepený na duralovém nebo dřevěném hranolu který se po potažení tuhých částí a vlepení diagonálních výztuh i s částí žeber odstraní. Tím je dodržená přesná symetrie …
detail modelu »